Pentru a sărbători cei 18 ani de existență pe piața locală, IKEA oferă în weekendul 21-23 martie promoții exclusive în magazinele sale din București și din Timișoara, precum și reduceri atractive și ateliere creative pentru membrii IKEA Family.
IKEA Băneasa a marcat intrarea companiei în România, fiind primul magazin inaugurat în regiunea sud-est europeană. A urmat IKEA Pallady, cel mai mare magazin din regiune, deschis în 2019, iar în anul 2023 cel din Timișoara. De-a lungul anilor, IKEA a analizat și s-a adaptat continuu la nevoile clienților, urmărind cum evoluează preferințele acestora – de la mobilierul clasic și tradițional, la designul modern și minimalist, concentrat pe funcționalitate.
Printre cele mai îndrăgite produse vândute în România de-a lungul anilor se numără bibliotecile BILLY, care, dacă ar fi aliniate, ar acoperi distanța București – Pitești, de peste 120 de kilometri. La rândul lor, bine-cunoscutele fotolii STRANDMON, cu peste 60.000 de piese vândute, ar umple întreaga Arenă Națională din București dacă ar fi adunate la un loc. De asemenea, cele 20.000 de mese INGATORP vândute ar depăși Vârful Moldoveanu dacă ar fi așezate una peste alta.
În anul fiscal 2024, IKEA România a luat decizia importantă de a fi alături de clienți și a investit 20,5 milioane euro pentru a reduce prețurile la aproape jumătate din gama de produse, reafirmând astfel angajamentul fondatorului IKEA de a oferi produse de calitate, bine concepute și accesibile cât mai multor oameni. În urma acestui demers, IKEA a vândut în România peste 26,5 milioane de produse doar anul trecut. Pentru viitor, IKEA își propune să devină și mai accesibilă, astfel încât clienții să poată interacționa cu IKEA oriunde, oricând și oricum doresc. După deschiderea primului Studio de planificare și comandă din România, în Constanța, și a mai multor puncte de ridicare a comenzilor în orașele Oradea, Cluj, Brașov, Sibiu și Iași, IKEA va continua să exploreze noi formate de puncte de întâlnire cu clienții și să se concentreze pe o mai bună integrare a canalelor digitale și fizice, ca parte a strategiei sale de dezvoltare omnichannel.
O componentă importantă a angajamentului IKEA pentru inovație este investiția în soluții digitale. În prezent, compania implementează deja în magazinele sale o serie de instrumente bazate pe inteligență artificială pentru a îmbunătăți experiența clienților și folosește tehnologii avansate, precum drone autonome, pentru a urmări inventarul și a asigura disponibilitatea produselor. Sustenabilitatea rămâne o prioritate pentru IKEA atât la nivel global, cât și local. Compania și-a stabilit obiective ambițioase de a reduce amprenta de carbon cu 50% până în 2030 și de a își îndeplini angajamentul climatic „Net Zero and Beyond”.
Principalele direcții de acțiune vizează încurajarea economiei circulare, gestionarea responsabilă a deșeurilor și contribuția la combaterea schimbărilor climatice. Una dintre cele mai recente inițiative ale companiei în România este Grădina de Biodiversitate IKEA, amenajată la fiecare magazin, cu scopul de a construi ecosisteme mai puternice și mai durabile.
IKEA rămâne dedicată misiunii sale de a fi în continuare un partener de încredere al comunităților din România în anii care vor urma.
Pentru mai multe informații despre angajamentul IKEA de a îmbunătăți viața de acasă a românilor și despre reducerile speciale aniversare, vă rugăm vizitați www.ikea.ro.
Trimiteți un comentariu