Colecția Calvin Klein este expresia de vârf a brandului, conectând spiritul fondator, etosul și caracterul brandului la prezent. O odă adusă minimalismului monumental, colecția de toamnă Calvin Klein este construită pe ideea de haine pentru viață, inspirate din frumusețea americană.
„Ca designer, am fost întotdeauna profund inspirată de Calvin Klein, iar șansa de a scrie acest capitol următor pentru brand este o oportunitate unică”, a declarat Veronica Leoni, Director Creativ pentru Calvin Klein Collection. „Scopul meu este să definesc o expresie de bază și definitorie a minimalismului monumental și a purității prin formă și artizanat, aducând viziunea originală și abordarea distinctivă a domnului Klein în zilele noastre.” Colecția se concentrează pe elementele de bază ale garderobei care creează dependență și care îmbină îndrăzneala minimalismului cu puterea expresiei de sine: haina, trenciul, paltonul, pelerina, costumul, bluza de mătase, cămașa, pantalonii cu cinci buzunare, pantofii cu vârf pătrat, pantofii cu toc înalt, gențile, ochelarii și sticla parfumului CK One reimaginată.
Croiala este definită pentru o integritate ușoară, în trei siluete: zveltă și suplă; lejeră și decupată și drapată și învăluitoare. Lenjeria intimă este o temă recurentă, filtrată prin intimitatea sugerată de un tricou henley, o rochie fluidă tip furou și de lejeritatea croielii.
Colecția explorează legătura dintre puritate și expresivitate, cu croieli precise care fac loc broderiei și ornamentelor, organzei sălbatice și dantelei, iar apoi revine la constrângerile ferme. Tactilitatea definește țesăturile, de la lâna și cașmirul dense și moi la gabardina fermă și fără finisaj lucios și twill, la pielea mată și bumbacul periat, până la voal și satin strălucitor.Paleta urbană a colecției este înrădăcinată în tonurile neutre caracteristice brandului - negru, granit, cenușiu, caramel, ivoar și porțelan - cu accente neașteptate de rubiniu, zmeură și citron pal.
Spectacolul intim a avut loc în sediul global al Calvin Klein din New York.
Mediul de prezentare a fost înrădăcinat în identitatea vizuală a colecției Calvin Klein, care îmbină moștenirea bogată a brandului și viziunea avangardistă. Spațiul a fost îmbrăcat în mochetă de pluș sculptată manual cu noul logo Calvin Klein Collection, transpunând estetica sa distinctivă într-o pistă fizică.
Despre identitatea vizuală a colecției Calvin Klein
Noua identitate a fost dezvăluită pentru prima dată printr-o imagine dură a unei etichete, un element de obicei ascuns, dar purtat aproape de piele. Acest detaliu intim reflectă intenția Veronicăi Leoni de a reintroduce dorința în centrul esteticii Calvin Klein.
Trimiteți un comentariu